poniedziałek, 21 października 2013

Imprezowy konkurs z marką SORAYA!

Zapraszamy do konkursu, w którym do zdobycia są 3 zestawy rewolucyjnych kremów z serii Hialuronowy mikrozastrzyk od marki SORAYA!

W skład każdego zestawu wchodzą produkty:
1. Soraya Hialuronowy mikrozastrzyk Przeciwzmarszczkowy koncentrat kwasu hialuronowego na dzień i na noc (serum 100%) – poj. 30 ml
2.
Soraya Hialuronowy mikrozastrzyk -  krem z transdermalnym kwasem hialuronowym na dzień i na noc – dla wybranej przez laureatkę grupy wiekowej (do wyboru: 30+, 40+, 50+, 60+) – poj. 50 ml.

Zadanie konkursowe polega na wypowiedzi  na temat: „Gdy w pięć minut muszę zrobić się na bóstwo, to…”.
Odpowiedzi udzielajcie w komentarzach pod artykułem TUTAJ

2 komentarze:

  1. to... tak, jak stoję lecę się zapytać mojej drugiej połówki : "jak wyglądam?"
    Zawsze odpowiada: "pięknie".
    Mam nie wierzyć? Skoro dla niego jestem piękna, tyle mi wystarczy. I trwa to krócej niż 5 minut :]

    OdpowiedzUsuń
  2. super konkurs ! Rewelacyjne kosmetyki ja zakupiłam tydzień temu krem z kwasem hialuronowym 30+ na moje pierwsze zmarszczki no i juz po tygodniu widzę efekty ! Krem ma fajna konsystencje, bardzo przyjemny zapach, dobrze sie rozprowadza, super wchłania no ale najważniejsze - naprawdę wygładza zmarszczki ! Zmarszczki w okol oczu sa prawie niewidoczne juz po tygodniu stosowania ! dodatkowo cala buzia jest wygładzona dobrze nawilżona a prezentuje się o wiele lepiej i młodziej ! Polecam super produkty super seria !

    OdpowiedzUsuń