wtorek, 3 lipca 2012

Testujemy owocowe musy i sorbety L’ARISSE

więcej informacji TUTAJ


 

14 komentarzy:

  1. chętnie przetestuje, zgłoszenie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam za dużo tego typu kosmetyków, więc nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłosiłam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam na profilu Avy, że się pojawiły, uwielbiam ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie bym przetestowała ale nie wiem jakie są zasady. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są, chętnie bym je ugościła u siebie w szafce :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owocowe musy na lato, cos wspanialego! :D
    Juz sie zglosilam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapachy muszą być świetne.
    już się zgłosiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. już się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłosiłam się, bo te zapachy kusząąą :)

    OdpowiedzUsuń