czwartek, 25 kwietnia 2013

Dziewczyny znacie ten sklep z butami? Fajne buty i mega obniżki!




A jakie modele sklepy proponują nam na wiosnę? Zobaczcie propozycję sklepu: Czasnabuty.pl
Naprawdę ceny mnie zdziwiły...


Koronkowe botki na koturnie

kor
Trampki z klamrą w różnych kolorach:
tra

Klasyczne czółenka a łososiowym kolorze

kla

Przewiewne czółenka na randkę

cz

Czółenka na modnej koturnie

rozowe

Koronkowe botki na szpilce

koza

Koronkowe baleriny z kokardą

bal

Półbuty na grubej podeszwie

pol

Szpilki z dżetami
szpilki


Srebrne szpilki w stylu glam-rock
glam

Wiosenne czółenka w kwiatki
kwiaty

Błyszczące koturny

kot

Miętowe, ażurowe szpilki
mieta

Szpilki z ćwiekami

cwieki

9 komentarzy:

  1. Właściwie to wszystkie mogłabym przygarnąć. Podobają mi się aktualne trendy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten sklep, lubię, kupuję i NIGDY się nie zawiodłam, ale może dlatego, że mam dośc szczupłą stopę

    OdpowiedzUsuń
  3. szpilki z dżetami i szpilki z cwiekami są mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. My wybraliśmy akurat te, chociaż mają naprawdę mega wybór, od pierwszego wejrzenia zakochałam się w tych ażurowych i koronkowych, są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam na ich stronie, mają świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  6. Sklepu nie znam. Śliczne buciki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak słyszę, że sklep ma świetny wybór, a do tego dobre ceny czy różne obniżki to takie lubię odwiedzać. Ostatnio też na https://butymodne.pl/damskie-vinceza-skora-ekologiczna-c531.p158.f117.html przeglądałam ofertę butów, jak tak pod kątem jesieni. Chciałabym sobie jakieś niezbyt wysokie kupić, tak do chodzenia na co dzień. Dobrze, że są takie sklepy.

    OdpowiedzUsuń